Bel me terug

naam:

telefoonnummer:

organisatie:

vraag:


Telefonie
Factuurkorting telefonie

Internet
Bedrijfsnetwerken
Aansluitmethoden
Projectmanagement
Doorlooptijden

Telecollectief staat voor:
  • Betrouwbare diensten
  • Hoge kwaliteitsnorm
  • Toekomst vast
  • Zeer scherpe tarieven
  • Gegarandeerde besparing
  • Persoonlijke service


Projectmanagement. De levering van bedrijfscommunicatiediensten via Telecollectief vindt altijd plaats op projectbasis (all-in). De ICT industrie heeft in de loop der jaren een aantal de facto standaarden ontwikkeld waaronder PRINCE2 en ITIL. Voor de kwaliteitsborging van diensten zijn Telecollectief en de providers overeengekomen beide standaarden te gebruiken.

PRINCE2 staat voluit voor Projects in Controlled Environments en is een gestructureerde, generieke methode voor effectief projectmanagement. De provider heeft haar methodiek voor het beheerst opstarten, realiseren en afsluiten van projecten met een duidelijke bedrijfsdoelstelling gebaseerd op PRINCE2.

ITIL, wat staat voor Information Technology Infrastructure Library, is eveneens een ICT-standaard en beschrijft processen in het werkveld van IT-beheer. ITIL bestaat uit een set van afspraken en procedures voor IT-servicemanagement. ITIL is ontstaan uit een verzameling van ‘best practices’ die in het werkveld van de ICT-dienstverlening zijn aangetroffen. De provider heeft haar processen ingericht op basis van ITIL. Door het gebruik van deze benadering geeft de provider de garantie dat zij ook daadwerkelijk de gewenste kwaliteit voor diensten levert.

De inrichting van een projectplanning en de uiteindelijke levering van de diensten wordt altijd vooraf overlegd en afgestemd met de klant. De afstemming vindt tevens plaats bij het porteren van telefoonnummers, nummerblokken en/of het migreren van bestaande bedrijfsnetwerken. Telecollectief zorgt dat u nooit voor verassingen komt te staan.

Voor meer informatie, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.